Bu ekran süresi rezalet değil mi sizce de arkadaşımda s23 Ultra var onda %49 şarj ile 4 saat 45dk ekran süresi alıyor ben ise neredeyse %100 şarj ile bu sürelere ulaşabiliyorum daha küçük ekran olmasına rağmen bu işlemci bu kadar rezalet mi gerçekten...
Hocam ben de geçen gün S23 FE 256GB ne kadar alırsınız diye sordum adam 25-26 bin₺ lik telefonu 13k ya alırım dedi utanmadan en ufak bir çiziği bile yok 17 ay garantisi de var kutulu faturalı.