Community Activity

Filter
Filter:
Posted by      in  Galaxy S

Merhaba herkese geçen hafta s25 edge. Aldım gerçekten ekranı olsun işlemcisi kamerası olsun muazzam bir cihaz ancak pili daha iyi gidebilir gibi... View Post

Posted by      in  Galaxy S

Une UI 8.5 ile telefon biraz daha toparladı diyebilirim. Ancak 2 temel sorunu hala çözebilmiş değilsiniz ; 1) Parlaklığın ortama göre **bleep**... View Post

Posted by      in  Galaxy S

Hayır ya bu telefon amiral gemisi işlemcisine sahip. Isınma sorunlarını geçiyorum tamam da çok ciddi kasıyor yaa. Hem daha 4.güncellemesi IP11... View Post