عندي مشكلة ، جهازيa50شاشته بترعش وبتطفي وتنور بس فى المكالمةفقط لا غيرولو عملت مكالمة بالهاند فري مايعملش حاجهشاشته ترعش بس لو عملت مكالمه على ودني وبعدها الجهاز يهنج تماماعملت سوفت وير وشلت الاسكرينهولازلت المشكلة موجوده
عندي مشكلة انه بعد مابعمل منه مكالمه من غير هاند فري ، يعني بيكون الجهاز ع ودنيالشاشة بترعش وبيرفض يستجيب للمس غير بصعوبهويديلى ان المكالمه شغاله ، مع ان الطرف التاني بيكون قفلومابيتحلش غير لما ارستره !