Community Activity

Filter
Filter:
Posted by      in  جالاكسى A

لكل الناس اللي بتسال هو التحديث ليه اتاخر كده لبعض الاجهازه من الفئه الاقتصاديه هيتم طرح التحديث من يوم 18/6 الى يوم 25/6.ل الاصدارات التاليه:A24... View Post

A07

Posted by      in  جالاكسى A

السلام عليكم .. ازاي اعرف موبايلي 4G ولا لا ؟ وهو لو مش 4g كدة مش هينزله التحديث ولا ايه ؟ View Post

Posted by      in  جالاكسى A

من فضلكم انا كنت حابب اعرف التحديث هينزل امتى على جهاز A15 لان الموضوع خد اكتر من وقته الرجاء الحل والمساعده من فضلكم View Post

Posted by      in  جالاكسى A

السلام عليكم انا تليفوني A34 بعد التحديث بقيت الاقي ان الشاشه بتقوم مهنجه وجايبه شاشه blur او سودا تحسها رندره كده وتختفي تاني فأقل من نص ثانيه فوق كل... View Post