السلام عليكم ..لو سمحتم تليفوني Samsung A21sوالتليفون بيسخن من ناحية الكاميرا لما بشحنة ووقت لما بستخدمة بيبقى عادي ومفيش سخونية .. لغيت ميزة الشحن السريع لان ناس قالت انها بتسخن البطارية ..ونزلت برنامج لاغلاق البرامج في الخلفية ..ساعات يسخن وساعات ل...
تمام يا غالي الف الف شكر ليك .. السخونة مش من عند الكاميرا نفسها ده جنبها في الجزء اللي فوق جنب الكاميرا .. بس فعلا لاحظت اني لما حطيتة ع سرير او مخدة بيسخن ولما حطيتة ف المكتب مكانش بيسخن
هو بين البينين يعني ساعات دافي وساعات سخونة ومرة يسخن ومرة لأ ..بس هل الجراب بيسخن او الشاحن او اني حاطة ع السرير ولا ايه بالظبط .. مع العلم انة لا اتخبط ولا حصله حاجة