Merhaba,
Telefonu kurcaladım fakat bir türlü bulamadım sadece whatsapp için yapabildim ki o da kendi ayarlarından. Bildirim geldiğinde yukardan çıkan kayan bildirimleri kapatmak istiyorum. Yani bildirim gelince yukardan önizlemesi gelmesin. Video i...
Bildirim hiç gelmesin değil, bildirim gelsin çat diye önizlemesi çıkmasın istiyorum sadece. Eski telefonlarımda bunu yapabiliyodum. A serisinde mi bir sıkıntı var acaba.