لما تليفوني يبقي ip67 ضد الميه يعنيوحرفيا جيه عليه ميهالشاشه تتحرق!!!!!!!!!!.. تبقي فضيحه سامسونج مصر بجدجهازي حرفيا بشوكو...بيلمع كداواتحرقت شاشته من شويه ميهقسما بربي لابعت شكل الشاشه للشركه سامسونجالام تشوف مهازل التقفيل المصري عامل ازاي....
محدش قال اني نازل بيه المحيط.. وفعلا هو مقاوم دا اللي اقصده.. لكن هو مقاومش ثانيتين تلاته لما جيه عليه ميهومنغمسش زي مانت فاهم دا فوطه بمسحه بيها تخيل .. عظيمه يا سامسونج