Original topic:

بجد فضيحه A36

(Topic created on: a month ago)
400 Views
Mohamed_F
Active Level 1
Options
جالاكسى A
لما تليفوني يبقي ip67  ضد الميه يعني 
وحرفيا جيه عليه ميه
الشاشه تتحرق!!!!!!!!!!
.. تبقي فضيحه سامسونج مصر بجد 
 جهازي حرفيا بشوكو... بيلمع كدا 
واتحرقت شاشته من شويه ميه

قسما بربي لابعت شكل الشاشه للشركه سامسونج الام تشوف مهازل التقفيل المصري عامل ازاي. 
 
ويبقي الصدر الحنين لينا التوكيل ويقولك دي شاشه ب 4900 جنيه بدون مصنعيه ولا ضريبه 

كدا احنا فقدنا الامل ف سامسونج والكل ياخد باله من الاجهزه رديئه المكونات والتقفيل والصنع
كل فئه ال A بجد اسوء ما صنعت سامسونج في مصر
15 Comments
Mohamed_F
Active Level 1
جالاكسى A
افرحي يا سامسونج مصر Bm4B6yyaeS.jpggu8fBo08jn.jpg
0 Likes
boda0
Beginner Level 2
جالاكسى A
هوا ده بجد a36
0 Likes
جالاكسى A
ربنا يعوض عليك والله فعلا فشل خرافي حاجه تقهر انا والله زعلت جدا جدا
0 Likes
Ahmed1Samir2
Active Level 7
جالاكسى A
حضرتك التلفون مش ضد المايه ولا حاجه
هو كل الحكايه انه مقاوم للمايه بدرجه معينه لا اكثر
واساسا
Ip67
مش مقاومه عاليه ابدا
معناها ان التلفون يقدر يتحمل طرطشة المايه او ينغمس في المايه لمسافة ١ متر لمدة نص ساعه وبعدها هتضمن انه باظ
0 Likes
Mohamed_F
Active Level 1
جالاكسى A
محدش قال اني نازل بيه المحيط.. وفعلا هو مقاوم دا اللي اقصده.. لكن هو مقاومش ثانيتين تلاته لما جيه عليه ميه
ومنغمسش زي مانت فاهم دا فوطه بمسحه بيها تخيل .. عظيمه يا سامسونج
TheUnκn0ωη
Expert Level 5
جالاكسى A
وارد برده يكون تقفيل جهازه مش كويس فلما جه عليه مايه مستحملش
ربنا يعوضه
Ahmed1Samir2
Active Level 7
جالاكسى A
ممكن بردو لان فعلا تقفيل كل جهاز يختلف عن التاني
Mohamed_F
Active Level 1
جالاكسى A
اه بجد وهقاضي سامسونج كمان
0 Likes
gggtrsch
Active Level 6
جالاكسى A
ياه انت لسه عارف انا جهازي اصلا خربان لوحده مش عاوز. اقولك في ايه حاجات كتيرررر وانا مقهور
0 Likes