A51 telefonum sürekli reset atıyor. Kendi kendine kapanıp açılıyor. Telefonu fabrika ayarlarına döndürmekte işe yaramadı. Aynı problemi yaşayanlar lütfen yazsın. Muhtemelen yazılımsal problem var
takılma anında telefon güncelleme yapıyor olabilir.yoksa telefonu kapayıp açın. hâlâ devam ediyorsa klavye ayarlarında "var sayılan ayarlara sıfırlaya"tıklayın