s24 fe cihazıma one ui 8.5 geldiği günden beridir kullanıyorum eskiden en ufak işlemde bile ısınmayan fazla yük altında bırakınca anca ısınan ve çok rahat 1 günü çıkartan telefonum artık en ufak işlemlerde bile ısınmaya ve kasmaya başlıyor şarjıda es...