11 ay önce almıştım telefonu ama 2 haftadır özellikle aşırı derece hızlı şarj bitiyor, yavaş şarj oluyor ve kullanırken çok ısınıyor. oyun falan da oynamıyorum sadece sosyal medya ve youtube. pil tasarrufu moduna aldım bazı uygulamaları uyku moduna a...