مع الاسف انا الخدمة فصلت من على موبايلي تماما ليها اكتر من ٦ شهور من آخر ابديت ui6.1 ولغاية دلوقتي مش لاقي اي حلوووول جربت كل حاجة حرفيا في الأعدادات ومؤخرا عملت ضبط المصنع ولكن مفيش اي نتيجة انا معايا خطوط للاربع شركات وكلهم الخدمة متفعلة فيهم .. ان...
السلام عليكم...هل في اي تقارير او معلومات بخصوص ui7انه هل هيعدل الكاميرا ولا لا؟؟مشكلتي مع الكاميرا ان ال ai لازم لازم يتدخل مهما لغيت كل الخيارات الممكنة في الاعدادات وبحاول اصور بالعدسة ٢٠٠ ميجا بيكسل .. الصورة بتكون وهمية لغاية ما الai يتدخل
حد يشوفلي حل في مشكلة خدمة voLTE فصلت عندي من كام شهر لما عملت ابديت 6.1.. من ساعتها حاولت بكل الطرق كلمت فودافون وقالولي متفعلة ولما احط الخط ف موبايل تاني شغالة زي الفل وعالموبايل متفعلة .. حد واجه المشكلة دي؟