Merhabalar 8 ay önce samsung s25 ultra aldım cihazımdan memnundum ama IPhone a geçmeye karar verdim çünkü instegram whatsapp gibi uygulamalar da iPhone daha Optimize ve çok animasyonu var Samsung'da kullanırken sanki s4'te kullanıyormuşum gibi geliyo...