المشكله ان اي ٣ ابليكيشنز مع بعض بيطلعوا اصوات الاصوات بتداخل و بيبقا الاصوات كلها واطيه و متداخله جداان مثلا بكلم حد عن طريق مسينجر مثلا و مشغل سبوتيفاي و مشغل مثلا لعبهالاصوات كلها بتتداخل مع بعضها و الصوت بيبقا واطي اوي و غريبيعني عيب سوفت وير مش ...