Medhat88
Active Level 3

User Statistics

  • 18 Likes
  • 0 Solutions

User Activity

A70 هل يوجد طريقة عند ورود مكالمه عمل ضبط لظهور الاسم فقط واخفاء الرقم كما هو موجود بالايفون
التحديث نزل ولا لسه
نرجوا حل لمشكله دمج المكالمات وهل الخاصية متوقفه علي الموبيل ام الخط
بصمه الوجهه مقارنة بالموبيلات الاخري بطيئة جدا وزمن كبير للتعارف. دا بخلاف بصمه الاصبع اللي افظع بصمه بالرغم اني عامل اكتر من بصمه لنفس الاصبع . لو في حل اتمني
استفسار .. مجرد ما اوصل الموبيل علي الشاحن بيتفعل علي الشحن السريع في امكانيه يبقي علي الشحن العادي .لأن اللي اعرفه كتر الشحن بالوضع دا يضر الموبيل وشكرا