بصمه الوجهه مقارنة بالموبيلات الاخري بطيئة جدا وزمن كبير للتعارف. دا بخلاف بصمه الاصبع اللي افظع بصمه بالرغم اني عامل اكتر من بصمه لنفس الاصبع . لو في حل اتمني
استفسار .. مجرد ما اوصل الموبيل علي الشاحن بيتفعل علي الشحن السريع في امكانيه يبقي علي الشحن العادي .لأن اللي اعرفه كتر الشحن بالوضع دا يضر الموبيل وشكرا