انا كان معايا فون ريلمى3 وبعته بسبب سوء الشاشة بتاعته وجبت بنفس سعره سامسونج ايه٢٠ بس اكتشفت ان الكاميرا بتاعته ضعيفة جدا مقارنتا بيه ده غير ان ادائه فالالعاب وخصوصا ببجى زبالة جدا وكل شويه لاج انا ندمت انى جبته الصراحة تليفونات سامسونج عبارة عن شاشة...
انا شغال معايا العرض ده تمام للشهر التالت على التوالى بس المطلوب انك تدخل الكود ده كل شهر علشان يشتغل معاك ( #201* ) وهتستلم 1271 وحدة تستخدمهم فدقايق لفودافون وميجابيتس تدخل بيهم عالنت براحتك