يا جماعة انا ظهر عندي مشكلة من يومييبقي في عندي اعلانات للبرامج بتظهر فجآة وانا بستخدم الفون بس المشكلة انها بتظهر وانا بستخدم اي تطبيق حتي لو الاستوديو او الكاميرا وعشان تقفلها لازم تستني فترة محددة وبعدين تقفل وكمان يروح الفون خارج من التطبيق اللي ...