يا جماعه انا عندي مشكله اول ما الفون اتحدث اندرويد ١١ ظهر طبعا موضوع الاشعارات ده وكان شغال تمام وكان اشعار الضوء شغال تمام دلوقتي مفيش اي اشعار للضوء زي ما ف الصوره
بصراحه أحقر تلفون مسكته ف حياتيتلفون بيسخن من أقل حاجه بيهنج وبياخد وقت ف التنقل من صفحه إلي أخره بيعمل رستارت لوحده لمده نصف ساعه لا منه مفتوح ولا مقفول وشبكه زفت وبطارية زفتبجد شكرا سامسونج