الموبايل علي طول جايب علامة تعجب وجربت أكثر من شبكة واي فاي بردو نفس المشكلة وفتحتله داتا من موبايل تاني بردو نفس المشكلة ومش بيفتح غير فيس بوك بس وبيبعت رسالة ان في مشكله في اتصال الخادم..جربت كل الحلول عملت ضبط الوقت.. وعملت اعدادات يدوي عند اتصال ...
معايا موبايل a24 بيحصل معايا حتجة غريبة جدااا.. لما حد بيرن عليا اول رنة بتبقي قصيرة اوي مبتكملش ٣ ثواني وتفصل.. ولما بيرن عليا تاني ممكن يديله مغلق او يرن رنة طبيعية طويلة عادي!اي الحل
انا في مكان فيه شبكة كويسة جدا وكان معايا a30 وa20s ومبيحصلش فيهم المشكلة دي وعندي فون شاومي في البيت و سامسونج a04s ومبيحصلش فيههم كدا.. فا دا يبقي ضعف شبكة الموبايل مش ضعف الشبكة عموما