السلام عليكم ... بعد اذنكم انا معايا تليفون سامسونج a30 وفيه لاج جامد اوي ف ببجي ف ياريت الناس ال عندها خبره تقولي دا من التليفون ذات نفسه ولا النت ولا اللعبه مع العلم التليفون ساعات يكون فيه لاج وساعات ايوه بس اكترها فيها لاج ياريت حد ينصحني ويقولي ...
معلش ي جماعه انا مفعل وضع المطور وتليفوني a30 ومش لاقي ف اعدادات خيارات المطور فرض وحدة معالج الرسومات ياريت ال عنده خلفيه عن الموضوع دا يقول ضروري مع انها موجودة ف تليفونات ضعيفة بس مش موجوده ف a 30
سؤال لناس ال عارفه هو الهاتف بتاع قايمة الاتصال وجهات الاتصال والواي فاي ليهم برامج تحديث ولا لا عشان انت حملت برنامج اسمه "أي بي كي" لقيت اكتر برامج التليفون زي الضبط والواي فاي وجهات الاتصال والهاتف واغلبية برامج الفون موجود ليها تحديث ولما انزلها ...
ي جماعه ف حد عنده حل ف أم لعبة ببجي عشان لو تيم داخل عليك او اي حد قريب منك بيكون في لاك جامد اوي وف ساعات اللعبه بتعلق و يبقا لازم تقفل وتفتحها من تاني ... ف دا عيب لعبة ولا تليفون