Ben bu A35 aldığımdan beridir hep Yaşam iyi diyor 2 yıl oldu, gündelik hayatta 1 günü geçtim 4 5 saat bile zor dayandığını gördüm ilk aldığımda iş yerinde Saat ö.ö 9'dan ö.s 5'e kadar %50 harcadığı olduğunu biliyorum. Şuan telefonda sadece Samsung uy...
Alınmaz aga ben aldım karım benden ayrıldı çocuklarım beni terk etti köpeğim radyasyondan dolayı kulakları duymuyor dışarıya çıkarken komşular bana tuhaf bakıyor patronum beni işten çıkardı ben aldım sen alma hayatın kararır