Samsung A34 aldım Yaklaşık 3 hafta oldu fakat sarjı hızlı bitiyor . Oyun oynamıyorum.Daha önceden A21s kullanıyordum sarjı çok iyi gidiyordu.Sebebi ne olabilir
Bende a34 kullanıyorum. Alalı 2 ayı geçti. Kronik sorunu bu sanırım şarjı hızlı bitiyo. A21s kullanırken sosyal medya oyun vs oynadığım halde 2 gün şarjım yetiyodu