فى عندى مشكله فى الفايبريشن فاصل اخد يومين شغال طبيعى منغير اى مشاكل وبعد كدة فصل تانى لوحدو منغير اى تحديثات للجهاز او فورمات اشتغل طبيعي وفصل تانى عايز اى حل للمشكله دى حتى لو فى برنامج اقدر انزلو علشان يشغل الفايبريشن طبيعي او لو فى حل عن طريق الش...