هو احنا ممكن نعمل شكوى لجهاز حماية المستهلك وجهاز تنظيم الاتصالات بخصوص جهاز A72 على اساس ان الشركة لا تلتزم بمواعيد التحديثات المقررة منها ودا بيخلي اجهزة اقل في السعر والامكانيات افضل من الجهاز الاغلى والمفترض انه مدفوع ثمن التحديثات واعطاء الافضلي...