السلام عليكم ورحمه الله وبركاته كل عام وانتم بخير لو سمحت سوال هوا طبيعي في تلفوني A 36 ابقي سايب بطاريه 78مثلا وانام اربع أو خمس ساعات كدا بس قافل النت وقافىل always on display وعد الازعاج ومفيش اي حاجه وأقوم الاقيه نقص اتنين في المئه ده طبيعي والي...