User Activity

صحيت لاقيت كل حاجه ممسوحه من صور وبرامج والارقام كلو اكن عملت سوفت للفون، بس البصمه والباسورد موجدينممكن اعرف السبب دا ايي
لو عاوزه اقفل النت من ابلكيشن معين اعمل اي؟
نسيت الpassword بتاع الموبيل ومش فاكره خلاص وحاليا بفتحو بالبصمه مفيش حل اغير الpassword غير السوفت ضروي لان مش هينفع اعمل سوفت؟!
انا موبيلي a50 والاهزاز بتاع الموبيل وقف فجاه ومش راضي يشتغلاي المشكله