Cihazı yeni aldım One UI 7 kullanırken akıcılıkta hiçbir problem yoktu fakat One UI 8 yaptıktan sonra ne arayüzde nede uygulamalarda 120 Hz görmüyorum sorun nedir?
Evet adaptif olduğunu biliyorum o yüzden her türlü koşulda teste soktum oyun, video 30 60 120 kare olacak şekilde ana menü 60-30 oluyor 120yi görmüyor sıkıntı şu one ui 7 düzgündü nerdeyse hep 120hzdi