Cihaz android 14 güncellemesi sonrasında hantallaştı. Kullanılmaz hale geldi adeta çöp oldu. Birkac araştırmadan sonra bazı özellikleri kapadım ( Animasyon ve sanal ram gibi ) Biraz daha iyi oldu. Daha etkili olabilecek önerisi olan varmı ?
Android in arka planda çalışan uygulamaları çok. Bu yüzden sarj dahabaz gidebilir fakat uygulamalar daha hızlı açılır. Ayrica gereksiz uygulama guncelleme sıklığını kontrol edin