انا ركبت الجراب ده للموبايل بتاعي (نوت ١٠ بلس) وبالصدفة وانا بكتب بالقلم لقيت مناطق على الشاشه مش بتكتب فيها، المهم دورت على النت ولقيت ان المشكله في الجراب، وأنك لما بتشيله القلم بيشتغل عادي.السؤال بقا، هل استخدام الجراب ده هياثر بعد كده على شاشه ال...