Gün içerisindeki uykuları asla kayıt etmiyor.
Ayrıca 8 saatlik bir uykuyu 2 saat olarak ölçtüğü de oldu.
Yıllar önce kullandığım huawei band'ın uyku ölçme konusunda performansı çok daha iyiydi.
çok büyük duruyor bileğimde, o yüzden istemiyorum. Aod kapalı kullanmayı düşünüyorum. Sadece sağlık ozellikleri açık kullanacağım. Benim için günde bir kez şarj etsem yeterli