معي سامسونج نوت 9 كان بيدعم خاصية مكالمات الواي فاي في السعودية ولما نزلت مصر والخط السعودي لازال شغال كانت الخاصية تعمل بدون مشاكللكن لما غيرت الشريحة السعودي بشريحة من مصرية أختفت أيقونة مكالمات الواي فاي من الموبايلعلشان كده بسأل عن كيفية إعادة تش...