انا اشتريت تليفوني S22 Ultra في عرض ال Pre-order و المفروض انه معاه تأمين على الشاشة، اقدر اعرف منين لو سمحتوا؟ لان سامسونج بيقولوا لي كان لازم ابقى مسجل على samsung members !
لما تشتغل في السامسونج هبقى اقولك عنيا لانها مش شغالة. كلم سامسونج و لو قالولك انها شغالة لوحدها ابقى قول لنا حضرتك. و ياريت تفتح اللينك اللي انا حطه عشان شكلك مت فتحتوش
يا باشا انا قدامي الحقائق الاتية:١-كل شركات الاتصالات ردها على العملاء ان احنا شغلنا الخدمة و هي متاحة للكل، المشغل ما اختارش تليفون و تليفون لا، و ردهم انهم بعتوا المشكلة لسامسونج و اوبو و مستنيين اكشن منهم٢-انا فتحت شات مع واحدة من خدمة العملاء من ...