שלום אתמול קניתי את האוזניות שיצאו לא לפני הרבה זמן ה buds fe ורציתי לשאול עם מישהו יודע באיזה מטען מומלץ להשתמש כדי להטעין אותם כי אני מפחד להשתמש בראש מטען שיכול להזיק לקופסא או משהו כזהתודה.
היילפני כמה ימים החלפתי טלפון מ A52 ל A54עם ה A52 קיבלתי כבל וראש של 15w.עם ה A54 קיבלתי רק כבל שבשני הצדדים יש אותו חיבור שזה החיבור כמו שנכנס לטלפון.עכשיו קניתי מ ksp ב 80 שקל ראש מטען מקורי של סמסונג עם החיבור כמו שכתבתי למעלה אבל בעוצמת של 25w....