תודה רבה שוקי.
אני מתייחס לשחור ולצבע באותו היחס. בדרך כלל אני מצלם בצבע ובכלי עריכה הופך לשחור לבן ומשחק עם הקונטרסטיםבצילום ביניים אם יש לי את האופציה אשתדל לעמוד בבניין גבוה מספיק על מנת להיות באותו הגובה של הבניין אותו אני מצלם.ישנן פעמים בהן אני...