Merhaba Yıllardır farklı bir işletim sistemi kullandıktan sonra radikal bir kararla samsung edgeye geçtim. Özelikle tasarımı beni etkileyen en önemli etken oldu. Ben gayet memnunum şarj konusu tamamen kullanıcı ile alakalı bir durum. Cihazlarımda RMa...
Ürünlerimize istinaden bir tanıtım, yada değer vurgulamadım. Cihazın ilgi alanıma dair çektiği ve beğendiğim fotoğrafı paylaştım. Ürün reklamı yapmıyorum kesinlikle...