Arkadaşlar bu samsung napıyor güvenlik güncellemesinden sonra cihazın internet erişimi çöp oldu 3G ye falan atıp duruyoreskitme falanmı yapıyorlar One UI 8.5 istiyoduk vermediler cihazı çöp ettiler
Önemli Not: Aşağıda yer alan güncelleme notları, Samsung'un resmi sunucu kayıtlarından sızan kod satırlarına ve güvenilir kaynakların tahminlerine dayanmaktadır. Özelliklerin listesi henüz Samsung tarafından resmi olarak onaylanmamıştır ve nihai dağı...
Hocam shizuku ile bir uygulama vardı ona yetki veriyordunuz sonra istediğiniz her şeyi yapabiliyorsunuz uzun süredir ilgilenmediğim için hatırlamıyorum maalesef