Sanmıyorum, ASELSAN sağlam bir firma, üstelik Türk Telekomla beraber yapıyorlar, bu sebeplen bu iki büyük firmadan kaliteli bir iş bekliyorum, umarım yanılmayız.
Bir süredir bu hesapla buralardaydım zaten, ama sanırım yeni **bleep** ettin. Evet, gerçekten uzun bir süre boyunca yoktum. Zaman zaman foruma tekrar girmeyi denesem bile pek uzun süre kalamadım. Ama en sonunda tekrar girince ve alışınca bırakmak is...