garanti kapsamında ise ekran değişimi için telefonumu göndericem. Teknik serviste bi problem olur mu içi açılmış oluyor sonuçta gönderipte daha sonrasında problem yaşayan var mı?
Ekran yanığı için teknik servise göndermem gerekiyormuş bulunduğum şehirde yok sizce göndermelimiyim bi sonuç çıkarmı garantisinin bitmesine 1 ay var.
Aşırı belirgin değil dikkatli bakmasam bu güne kadar **bleep** etmemiştim yada yeni oldu bilmiyor...