(CİHAZ S24)Arkadaslar 18 mayıstan bu yana one ui 8.5 kullanıyorum wuick paneli aşağı indirirken ekran 50 hz fln düşüyor , bulanıklık efekti gelmiş, şarjı 3 saatten fazla gitmiyor oyun oynarken elimi yakacak derecede ısınıyor, getirdiler diye sevindİ...