אני רואה שהרבה ברשת מפרסמים עיצובים שהם עושים לחלונית הבקרה ואני מנסה להבין למה סמסונג לא הוסיפו קטגוריה של עיצובים בGalaxy Themes שיהיה אפשר להוריד כל מיני עיצובים דרך החנות.אולי יהיה בעתיד?
רציתי להציע הצעה לשילוב של הwearable בהגדרות המכשיר במקום אפליקציה נוספת .הרי את האוזניות הוציאו ושמו בהגדרות אז למה את שאר המכשירים לא עשו ככה גם ?למה אוזניות צריך להיכנס להגדרות אבל לשעון צריך להיכנס בנפרד לאפליקציה אחרת ?
אשמח לעזרה לפתור עניין של חיבור אוזניה בזמן שימוש בandroid auto.לפעמים שאני בנסיעה והילדים נרדמים באוטו אני רוצה להמשיך לשמוע מוזיקה דרך אוזניה או לבצע שיחה כלשהי בלי להפריע אבל כשאני מחבר את האוזניה זה ממשיך להשמיע דרך האוטו ולא באוזניה.מה בעצם אני ...