انا تليفون نوعه a15 كنت فتحت برنامج فودافون و كان متعلم صح علي الشريحه و الفون انه بيدعم خاصيه مكالمه الواي فاي من حوالي اسبوع وجيت فتحته تاني دلوقتي لقيته بيقولي ان الشريحه و الفون لا يدعم مش عارف أزاي التليفون ليس جديد بقاله ٧ شهور و الشريحه 4g
كان عندي احساس انه هينزل النهارده بس قلت احتمال يتاجل يوم الاتنين الجايعشان مكنش نزل لأوروبا ولا البرازيل ولا الهند لنسخه اي ١٥ فورجي بس كويس انه نزل النهارده لنسخه فورجي ده انجازعشان نازل يوم ٢٢ في كوريا و النهارده ٢٥ بقاله ٣ ايام بس