انا قبل التحديث كنت مشغل خط معدل من زي فونتالمهم بعد التحديث فضل موجود وعلامه الشبكه كانت تمام بس بالغلط لغيت الخط ومش راضي يتثبت تاني والشيكه جت تحت البطاريه ف المشكله اساسا ف الخط هو لو غير اللغه مع كل اعاده تشغيل الشبكه هتظبط ودا عن تجربه الله اعل...