evet bana da başta kısıtlı olması pek önemli değil gibi gelmişti ancak o kadar para veriyoruz neden yapamasın diye de düşündüm ama pil ömrü gerçekten çok cazip edici geliyor hala sorum olursa size iletirim çok teşekkürler
anladımm ben de normalde galaxy watch 7 almayı düşünüyordum ama kullanım süresi açısından bir soru işaretim vardı huawei ye yönelmiştim ama sizin de dediğiniz gibi kendi ekosisteminden bir cihaz kullanmak daha mantıklı olacaktır.teşekkür ederim yorum...
gün içinde çok kullanmayacaksam yüzde 20 ye düşünce takıyorum ve 80 olunca çekiyorum ama yoğun kullanacaksam 90 olunca çekiyorum. samsung yüzde 20 altına düşürmememiz konusunda uyarıyor bizi .