ben de 1.5 ay önce aldım . gece düşük parlaklıkta ekranda özellikle gri renkli yerlerde kumlanmalar mevcut kronik bir sorun galiba . Böyle bir şeyle karşılaşma ihtimalini bilerek alın. Bunun dışında cihaz gayet başarılı.Güncelleme gelince daha da iyi...