ERN0
Active Level 7

User Statistics

  • 436 Likes
  • 18 Solutions

User Activity

Başka yaşayan varmı bu sorunu? Evde S marka 1000 lik fiber internet var diğer cihazlarda kopma sorunu yok bende kopma sorunu olmaya başladı
Benim gibi sorun yaşayan başkaları varmı?Şuan sıcaklığı 22 23 derece sabit olan bir yerdeyim 5 10 dk sosyal medyaya baktım gereğinden fazla ısınıyor arka planda açık hiç bir şey yok One Uı 9 ile düzelir inşallah
A34 de v marka operatör çekiyor ama A35 de v marka operatör iyi çekmiyor. A35 de t marka çok iyi çekerken A34 de t marka iyi çekmiyor neden
Wifi: Türkc**l Mobil hat: Vodo**n Farklı olmalarına rağmen kesinti oluyor acaba cihazın antenlerde mi sorun var
Cihaz spotifyda kasıyor deli oldum A32 vardı bir sürü sorun çıkarttı A35 e geçtim yine sorunlar bu ne ya valla bıktım Bundan önce Hua...i marka cihazım vardı hiç yaşamadım sorun Ondan da önce gen...l mob...l vardı yine sorun yaşamadım hiç A32...