Left handle icin her türlü islem kapalı gordugunuz gibi ama back key calisiyor kapali olmasina ragmen. Bu bug mu yoksa henüz one ui 8.5 ile optimize olmadigindan kafayı mı yemiş?
A34'e one ui 8.5 yukledim ama ikonlarda, bildirimlerde filan cok yerde bug var. Ornegin resimde evden cikmisim hala wifi gostergesi var, donmus bir şekilde duruyor. Bu tür buglar çok. Çok kotu optimazasyon sorunlari mevcut. Surum dusmem lazım, nasıl ...