Yaşadığım yerdeki 5G kötü olduğu için 4.5G'ye çekiyorum ama kısa bir süre sonra kendi kendine 5G ye geçiyor.5G'yi tamamen kapatmadan 4.5G de kalması için bir çözüm var mı?
Samsung 2022 cihazlarına 8.5 vermeyerek zaten haksızlık yaptı devamındaki cihazların almaması artık normal karşılanabilecek bir durum.ama alırlarsa zıt bir durum ortaya çıkıyor