Merhabalar, S24Fe kullanıyorum. Sabah 7:50 gibi şarjdan çekiyorum ve şuan saat 17:00 a doğru geliyor. Mobil veri açık. Şarjı çok az gidiyor gibi hissediyorum. Pil sağlığı 99 döngü 414. Xiaomi 15 ultra kullanan arkadaşım var ve onun şarjı daha iy...
Selamlar, sabah 7 de şarjdan %100 ile çıkıyorum günün sonunda oluşan sonuç bu. Sizce nasıl? Ben biraz yetersiz buluyorum ve daha iyi sonuçlar alabileceğim cihazlar var mıdır diye düşünüyorum. Yorumlarınız için teşekkürler,
S21 5G kullanıyorum ve 3. yılına girmek üzere. Son birkaç aydır bataryası çok kötü gibi hissediyorum. Sizce bu süreleri almak normal mi?
Ayrıca telefonda kasma ve aşırı derecede ısınma sorunu yaşıyorum.
Bu saatten sonra asla exynos tercih etmem gibi. Performansta sorun yok ama çok pil harcıyor. iPhone 16e için ne söylersin geçmeli miyim? Ya da s25 e geçmeli mı?