السلام عليكم إشتريت موبايل Samsung Galaxy A52s 5G ، والموبايل من تاني يوم وهم بيعمل رعشه وخطوط في الشاشة ، روحت للتوكيل، الفني قالي دي مشكلة عامة في الجهاز ده وفي ال model ده بالذات ،و لو اخدته من حضرتك وبعته للفحص لا هيتم استبداله ولا حتي هتسترد الف...
يا أستاذ محمود المشكلة دي عيب صناعة في الموديلات اللي نازله مصر خصيصا أغلبها مضروب، في أجهزة كتير نازلة من غير نفس المشكلة .. والشركة عايزة تلبس المستهلك في الموبايل، وانا وانت والزمن قدامنا لو المشكله دي اتحلت