السلام عليكم ورحمه الله وبركاتهمعايا a 52 s 5gفي بعض الأوقات بيكون في جلتش في الشاشه حد عنده فكره ده بسبب ايه و هل في حل ولا ايه .Flickeringscreen problem
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتهمعايا الجهاز دا من شهر ١٢ و فيه المشكله دي و اخر ما زهقت لف و تدوير ع السبب اكتشفت ان )العيب في مستقبل الشبكه ٢جي( انتنة ال 2gو للاسف لحد الآن مفيش حل نهائي